Kompetencia fejlesztő tréningek - DISC viselkedési stílus

DISC viselkedési stílus

A MUNKAHELYI VISELKEDÉS FELMÉRÉSE 

A DISC egy olyan online kérdőív, mely képes felmérni az egyén munkahelyi viselkedési stílusát. A kérdőív eredményei segítségével a vezetők képesek jobban megérteni munkatársaikat, valamint a potenciális jelölteket egyaránt. A csapattagok számára segítséget nyújt ahhoz, hogy felismerjék saját erősségeiket, valamint azokat a területeket, ahol fejlődésre lenne szükségük.
A DISC kérdőív kitöltése 10 percet vesz igénybe, és az eredmények alapján a rendszer egy 15-20 oldalas személyre szabott riportot, szöveges elemzést generál. A DISC kérdőívhez rendkívül jó kiegészítő eszköz lehet a BM – Motivációk, értékek kérdőív.

 

MIT MÉR A DISC?

Domináns (D): Alapvetően feladatközpontú, extrovertált. Viselkedése közvetlen és független. Az ilyen ember célratörő, eredményorientált, domináns, versengő, gyorsan dönt, kezdeményező, merész, határozott és tetterős.

Befolyásoló (I): Emberközpontú és extrovertált, az emberekhez bizalommal közeledik. Viselkedése nyílt és közvetlen. Az ilyen típusú ember önbizalommal teli, meggyőző, lelkes, derűlátó, népszerű, társaságkedvelő, elfogulatlan, optimista.

Kitartó, stabil (S): Emberközpontú és introvertált, igazi csapatjátékos. Viselkedésére a lassú tempó és a  megnyugtató stílus jellemző. Az ilyen ember kedves, türelmes, jó hallgatóság, higgadt, őszinte, megértő. Számára a szoros emberi kapcsolatok az igazán fontosak.

Szabálykövető, kompetens (C): Feladatközpontú és introvertált. Viselkedése önálló és módszeres. Számára a feladat az, ami igazán fontos. Az ilyen ember pontos, elemző, lelkiismeretes, magas normákkal rendelkező, óvatos, precíz, tényfeltáró, diplomatikus.

 

GRAFIKONOS STÍLUSELEMZÉS ÉS A KERÉKDIAGRAM:

 

A személy viselkedési stílusa kétféle grafikus ábrázolással is szemléltethető. Mindkét ábrázolásban megjelenik a személy természetes stílusa, tehát az, amely szerint természeténél fogva viselkedik, másrészt pedig a felvett stílusa, az a mód, ahogyan az egyén a környezetre reagál, amilyen viselkedést szükségesnek érez ahhoz, hogy az adott munkakörében sikeres legyen (stressz-profil).

 

ALKALMAZÁSI TERÜLETEK

  • Interjúztatás
  • Képzés, fejlesztés
  • Coaching, mentorálás
  • Csapatépítés
  • Konfliktuskezelés

ELŐNYE

  • Azonnali tesztfelvétel, automatikus riportkészítés
  • Adminisztrációja egyszerű
  • Validált, hazai viszonyokra adaptált és jogtiszta
  • Több mint 2100 egyedi riportot képes készíteni

TESZTJELLEMZŐK

  • 24 feleletválasztós kérdés
  • 10 perc kitöltési idő

RIPORT TARTALMA

  • Általános jellemvonások
  • Érték a szervezet számára
  • Kommunikációs lista
  • Ideális környezet
  • Motivációs szempontok
  • Fejlesztendő területek

CÉLCSOPORT

  • Minden szervezeti szint

TRÉNINGLEHETŐSÉGEK

  • 1 napos DISC rendszer ismeretei és a résztvevőknek önismereti program
  • 2 napos DISC alapú vezetői kommunikáció program
  • 2 napos DISC alapú értékesítői program
  • 2 napos DISC alapú call center operátor program
  • 2 napos DISC alapú ügyfélszolgálati program

ELÉRHETŐ NYELVEK

  • magyar
  • angol
Ajánlatkérés << vissza az előző oldalra