Kompetencia fejlesztő tréningek - Prezentációs technikák

Prezentációs technikák

Miért szükséges?

Akár egy új üzleti szerződés megkötése, akár saját cégünk munkatársainak meggyőzése a cél, a hatékony kommunikáció soha nem múlott ekkora mértékben egy kiváló prezentáció megtervezésén és megtartásán, mint napjainkban. Kevés olyan kurzus létezik, amely ennyire bevonja a résztvevőket, és teljes mértékben garantálni tudja az egyéni előadásmód fejlődését. A résztvevők több alkalommal is videofelvételhez kapcsolódó visszajelzésben részesülnek, így 100%-kal magabiztosabban távoznak, mint ahogy érkeztek, hiszen tanúi lehetnek saját, drámai mértékű előrehaladásuknak.

Akiknek már a javára vált

Mindazoknak, akik prezentációkat tartanak: akár (leendő) ügyfeleiknek értékesítési céllal, akár saját cégükön belül a munkatársaiknak, a csapatuknak, a főnöküknek vagy a vezetőségnek.

A tréning tematikája

  • Értsük meg a nonverbális kommunikációt – a magas szintű nonverbális képességekről szóló foglalkozások fejlesztik ezt az alapvető készséget. 
  • Az előadásmód fejlődése garantált – mivel itt több a gyakorlási lehetőség, mint bármely, hasonló jellegű tanfolyamon, garantáljuk, hogy a résztvevők – meglévő kommunikációs szintjüktől függetlenül – hatásosabb és magabiztosabb előadóként távoznak.
  • A megfelelő célok megfogalmazása – mit akarunk elérni, illetve a közönségünk mit szeretne hallani?
  • A világos felépítés jelentősége – hogyan motiváljuk és győzzük meg a közönségünket?
  • A prezentáció nyitása és zárása – a maximális hatás elérése érdekében.
  • Az érdeklődés fenntartása – hogy a közönség szemében végig megmaradjon a figyelem csillogása.
  • Alkalmazzuk az „only the picture sells” alapelvet, azaz csakis a képi élmény adja el a gondolatainkat és az üzeneteinket. Szerezzük meg közönségünk figyelmét a megfelelő képekkel és az odaillő tartalommal.
  • Hangunk teljes mértékű kihasználása – sokszor elfeledkezünk e természetes képességünk erejéről.
  • A prezentációnkhoz kapcsolódó Q&A szakasz, azaz a kérdések és válaszok szakasz kezelése – vonjuk be a közönséget és érjük el, hogy elköteleződjenek.
Ajánlatkérés << vissza az előző oldalra