Kompetencia fejlesztő tréningek - BM - Motivációk, értékek
BM - Motivációk, értékek
A SZEMÉLYES MOTIVÁCIÓK, ÉRTÉKEK AZONOSÍTÁSA
A BM – Motivációk, Értékek (Business Motivators) kérdőív az embereket irányító belső, rejtett mozgatórugók, más szóval értékek, attitűdök, motivátorok feltárására alkalmas eszköz. A kérdőív eredményei alapján készített riport bemutatja és összeveti a jelölt által fontosnak tartott belső motivátorokat, ez által megvilágítja a viselkedést meghatározó mögöttes célokat. Feltárja azokat a személyes motivációkat, melyek befolyásolják az egyén viselkedését, döntéseit és cselekedeteit.
MIT MÉR A BM – MOTIVÁCIÓK, ÉRTÉKEK KÉRDŐÍV
Azt a hat alapvető motivációs tényezőt tárja fel, amelyek meghatározzák viselkedésünket.
1. Önképzés: az ilyen ember szenvedélyesen keresi a problémák megoldását, a tudás megszerzésére, a valóság megismerésére, illetve minél több információ összegyűjtésére törekszik.
2. Önkifejezés: az egyén számára a szépség, a harmónia, a szubjektív tapasztalatok, élmények, benyomások megélése és élvezete a legfontosabb. Célja az egyéni önkifejezés és önmaga megvalósítására való törekvés, harmóniában a környezettel.
3. Eredményesség: az ezzel a beállítottsággal rendelkező személy a gazdaságosságot tartja szem előtt, befektetett energiájáért cserébe maximális megtérülést vár, hatékonyan használja fel idejét, tehetségét és erőforrásait.
4. Segítés: ezzel a fajta hozzáállással az egyén számára a legfőbb értéket mások támogatása, mások céljainak valóra váltása jelenti. A ráfordított időért és energiáért nem vár viszonzást, mindezt önzetlenül teszi.
5. Irányítás: az egyén számára elsődlegesen az önérvényesítés, a hatalmi pozíció megszerzése a legfontosabb. Vezetni, irányítani és befolyásolni akar másokat, győzelemre törekszik.
6. Elvhűség: az ilyen beállítottsággal rendelkező személy rendszert keres az életében, világosan megfogalmazott szabályok, elvek és tradíciók vezérlik, konzervativizmus és az elvekhez való ragaszkodás, elvhűség jellemzi.
A rendszer az értékeket egymáshoz viszonyított sorrend, illetve a populációs átlaghoz viszonyított (relatív) erősség szerint jeleníti meg, továbbá csoportos felmérés esetén az eredmények csoportszintű ábrázolása is lehetséges.
ALKALMAZÁSI TERÜLETEK
• Kiválasztási döntés segítése
• Kapcsolat-menedzsment
• Konfliktuskezelés
• Karriertervezés
• Csapatépítés
• Munkahelyi elégedettség növelése
• Önismeret fejlesztése
• A beosztottakat motiváló tényezők azonosítása
ELŐNYE
• Azonnali tesztfelvétel, értékelés és riportkészítés
• Könnyű adminisztrálni
• Internetalapú
• Költséghatékony, automatikus értékelőrendszer
• Validált, hazai viszonyokra adaptált és jogtiszta
TESZTJELLEMZŐK
• 15 feleletválasztós kérdés
• 10 perces kitöltési idő
• Online/papír-ceruza verzió
A RIPORT TARTALMA
• Szöveges értelmezés
• Attitűdök erősségének összehasonlítása
• Grafikus ábrázolás
CÉLCSOPORT
• Minden szervezeti szint
FELHASZNÁLÓI TRÉNING
2 napos önismereti tréning vezetőknek, értékesítőknek a DISC profil megismerésével együtt.
1 napos szervezeti küldetés és értékek tréning vezetőknek.
ELÉRHETŐ NYELVEK
magyar, angol