Kompetencia fejlesztő tréningek - Stílus alapú értékesítés..

Stílus alapú értékesítés (haladóknak és profiknak)

Ez tesz igazi különbséget két versenytárs értékesítő között!

Tény: az értékesítők azoknak az ügyfeleknek szeretnek eladni, azokkal szeretnek időt tölteni és kapcsolatot építeni, akikkel hasonló a saját viselkedésstílusuk. Érthető emberi megközelítés, viszont az ügyfeleik maximum 25-33%-ának viselkedésstílusa egyezik meg a személyes stílusukkal. Mi lesz a maradék 66-75%-nyi ügyfelükkel vagy a piacnak kb. ugyanekkora hányadával?

Azért, hogy valamennyi potenciális ügyféllel képesek legyenek kiépíteni a megfelelő bizalmi szintet, tisztán kell érteniük a saját kommunikációs, azaz viselkedésstílusukat. Meg kell ismerniük a lehetséges partnereik viselkedésstílus opcióit és stratégiákat kialakítani a velük történő hatékonyabb kommunikációra.

Ez az értékesítői kommunikáció művészete.

 

Akik eddig sikeresen használták

Szolgáltatás-értékesítők, orvoslátogatók, pult mögötti pénzügyi szolgáltatást értékesítők, telefonos direkt értékesítők.

 

Minta 2 napos tréning

A tréning tematikája: 1. nap

09.00–09.15    Programorientáció

09.15–10.30    A viselkedésstílusok megismerése: Domináns, Ismerkedő, Stabil, Szabálykövető (a DISC modell alapelemei). Mindez könnyed, játékos formában történik, 100%-os csoportbevonással, workshop jelleggel.

10.45–12.00    Az egyes viselkedéstípusok mélyebb megismerése: hasonlóságok, különbségek, egymást erősítő és konfliktuspontok az egyes stílusjellemzők között. Játékos gyakorlás: hétköznapi helyzetek eljátszása a D, I, S, C típusoknak megfelelően.

12.00 – 13.00 A viselkedésjellemzők és alaptípusok felismerése gondosan kiválogatott filmrészletek segítségével. Milyen verbális és nonverbális, majd hang- és intonációs jellemzőkből tudom felismerni az egyes típusokat?

14.00 – 16.00  Önmagunk megismerése: mi a személyes kedvelt és munkahelyi (felvett) viselkedéstípusunk? Viselkedésjellemzőink finomságainak megbeszélése a trénerrel.

16.00 –17.00  Melyik ügyféltípussal hogyan tudok kijönni? Természetes erősségeim és gyengeségeim pontosítása a különböző ügyféltípusokkal kapcsolatban.

(Vidéki ottalvás esetén tovább is tarthatjuk az első napot.)

A tréning tematikája: 2. nap

09.00 – 09.45 A DISC-ről eddig tanultak alapos átismétlése játékos vetélkedők és helyzetgyakorlatok keretében, csapatokra bontva a csoportot.

09.45 – 11.00 A sales folyamat közös átbeszélése, kiemelten kezelve az egyes szakaszokat, a 4 ügyféltípus szemszögéből.

11.15 – 13.00 Gyakorlás D, I, S, C jellemzőket megszemélyesítő ügyféltípusokkal. Itt fognak ráérezni az ügyfél stílusához való igazodás első nehézségeire, majd a gyors alkalmazkodás ízére.

14.00–15.30 Hogyan tudom megszerezni a 4 ügyféltípus barátságát, együttműködését vagy akár megváltoztatni a hozzáállását egy rövid beszélgetésben? A bizalomépítés finomságainak alkalmazása a 4 típussal kapcsolatban, interaktív workshop formájában.

15.45 –16.45  Gyakorlás

16.45–17.00   Programzárás: egyéni elköteleződés kialakítása a tanultak alkalmazására a zárókörben.

Ajánlatkérés << vissza az előző oldalra